theSHOP

FAQ (često postavljana pitanja)

Opće informacije

Što je The Shop?

The Shop je web trgovina i kod nas se kupnja obavlja uglavnom preko web-a, tj. preko naše internet stranice.

Ima li The Shop tiskani katalog?

Ne, naša web stranica je naš katalog. Nije nam praktično tiskati katalog jer se naša ponuda proizvoda mijenja svakodnevno.

Zašto bih trebao-la kupovati u The Shopu?

Prvenstveno zato što smo dobri ljudi koji vode brigu o svojim kupcima. Kad kupujete kod nas možete računati na bolje komercijalne uvjete kupnje ali također i na našu podršku i znanje o proizvodima koje prodajemo tako da ćemo uvijek nastojati da vam investicija bude što više isplativa.

Kako i gdje odabrati način plaćanje i dostave?

Po završetku narudžbe pored odabira artikala moći ćete odabrati dostavu i način plaćanja kako na nacionalnoj tako i na internacionalnoj relaciji.

Tehnički podaci

Koliko su točne informacije o proizvodima?

Slike proizvoda na našoj stranici su prvenstveno informativnog karaktera što znači da u stvarnosti može biti određenih odstupanja, stoga upozoravamo da na temelju toga ne uvažavamo moguće reklamacije. Preporučujemo da se potpuno pročita opis proizvoda.

Dostupnost proizvoda

Što znači dostupnost: 5 - 10 radnih dana od datuma uplate?

To je krajnji rok isporuke za sve proizvode koji nisu dostupni za isporuku odmah. U pravilu traje dosta kraće, ali pošto postoje proizvodi koji se posebno izrađuju za kupca naveli smo najduži rok.

Informacije o dostavi

Dostavlja li The Shop robu besplatno?

Da, za kupce u Republici Hrvatskoj imamo beplatnu dostavu za sve narudžbe od 500.- kuna i više. Za narudžbe do 500.- kuna cijena dostave je jedinstvena za cijelo područje Republike Hrvatske i iznosi 25.- kuna bez obzira na težinu, volumen i broj paketa.

Naplatu dostave za pošiljke vrijednosti do 500.- kuna jednostavno ne možemo izbjeći pošto nemamo limitiran minimalni iznos narudžbe.

Dostavu za internacionalne pošiljke naplaćujemo ovisno o težini, volumenu i destinaciji isporuke.

Odakle šaljete robu?

Robu šaljemo iz našeg skladišta u Trogiru, Kneza Trpimira 179, Hrvatska. Ponekad robu šaljemo direktno od proizvođača na adresu kupca, ovisno što ste naručili. Imamo brzu i jednostavnu dostavu.

Kad i u koje vrijeme mogu očekivati dostavu?

Većina narudžbi se dostavlja u roku 1 do 2 radna dana. Neke narudžbe se dostavljaju u roku od 5 do 10 radnih dana, ovaj rok isporuke je istaknut kod nekih proizvoda ili se direktno ugovara s kupcem iz razloga što se radi o proizvodima većih težina, o proizvodima koji se izrađuju po želji kupca ili trenutno nisu raspoloživi na našem skladištu.
Točno vrijeme na dan dostave ne možemo znati jer isto ne ovisi o nama već o dostavnim službama.

Što ako nikog nema kod kuće prilikom dostave?

Nije problem, u tom slučaju nas mail-om prethodno obavijestite i imamo riješenje. Na vaš mail poslat ćemo podatke i broj pošiljke, besplatni broj telefona kako biste dogovorili ponovnu dostavu ili odlazak kod dostavljača zbog preuzimanja pošiljke. U većini slučajeva imate po nekoliko dana da preuzmete pošiljku prije nego se vrati natrag nama. Ovo se odnosi samo na kupce iz Republike Hrvatske.

Imate li ubrzanu dostavu?

Mi u pravilu ne nudimo ubrzanu dostavu. Sa dostavnim službama imamo sklopljene ugovore uz najoptimalnije uvjete dostave uzimajući u obzir cijenu i rok za isporuku. Kad su u pitanju veće i teže pošiljke možemo uvjetno organizirati bržu dostavu. U tom slučaju se takav način dostave plaća. Za više informacija nas kontaktirajte na info@theshop.hr ili na telefon +385 21 885111.

Što ako se moj paket izgubi ili ošteti?

Ako je provjerom po broju vaše pošiljke utvrđeno da ste obaviješteni o prispjeću pošiljke ili da je paket isporučen prvo što trebate napraviti je da provjerite poštanski sandučić i slična mjesta gdje primate poštu kao i mogućnost da pošiljku nije zaprimio netko od vaših ukućana.
Ako se utvrdi da paket nije isporučen i da nema nikakve obavijesti od strane dostavljača odmah nas kontaktirajte. Mi ćemo poduzeti daljnje radnje za koje nam je potrebno do 7 radnih dana. Ovo se rijetko dešava, a kad se desi onda u većini slučajeva dostavna služba uputi pošiljku u drugi distribucijski centar ili je dostavljač isporuči na pogrešnu adresu. Ako se i nakon toga vaš paket ne pronađe mi vam bez odgode šaljemo zamjenski ukoliko je i kada dostupan ili vraćamo novac na vaš račun.
Ako prilikom dostave paketa primjetite da je paket oštećen isti odmah reklamirajte i vratite dostavljaču. U tom slučaju bez odgode šaljemo zamjenski ukoliko je i kada dostupan ili vraćamo novac na vaš račun.

Kako vratiti robu?

Ako želite vratiti svoj paket, uz uvjet da ispunjavate kriterije za povrat robe slobodno nam se obratite u roku 30 dana od dana primitka. Navedite svoje ime i prezime, broj jednog od dokumenata (narudžba, ponuda ili račun) i razlog povrata. Izdani račun u originalu mora biti vraćen s robom. Mi ćemo vam odgovoriti u roku od 1-2 radna dana s brojem odobrenja i povratnom adresom. Svaki povrat bez prethodno opisanog kontakta i odobrenja će biti odbijen. Prilikom povrata troškove snosite vi, osim kad se radi o neispravnoj i oštećenoj robi. Ako vraćate ispravnu, neoštećenu, u originalnom pakiranju i nekorištenu robu istu moramo pregledati i utvrditi dali se kao takva može ponovno staviti u prodaju. Ako utvrdimo da je roba ispravna, neoštećena, u originalnom pakiranju i nekorištena vraćamo novac na vaš račun.

Informacije o narudžbama

Kako ću provjeriti status moje narudžbe?

Status narudžbe možete provjeriti tako da se prijavite (logirate), te kliknete na mjesto gdje stoji vaše ime i prezime odnosno naziv.

slika 1 prijava


Potom ćete moći vidjeti u kojem je statusu vaša zadnja narudžba kao i sve prethodne. Na istom mjestu također možete vidjeti sadržaj svih narudžbi te ih po potrebi i isprintati.

status narudzbe 2

Što znači status narudžbe "Otkazano"?

To znači da je narudžba otkazana i da neće biti isporučena. Narudžba može biti otkazana od strane kupca ili je mi možemo otkazati. Da bi The Shop otkazao narudžbu mora postojati opravdani razlog otkazivanja.

Što znači status narudžbe "Isporučeno"?

To znači da je narudžba isporučena, isporučeno podrazumijeva da je The Shop narudžbu poslao na adresu kupca odnosno predao dostavnoj službi ili je kupac osobno preuzeo narudžbu na prodajnom mjestu.

Što znači status narudžbe "U obradi"?

To znači da se narudžba obrađuje odnosno nije isporučena ili je samo djelomično isporučena. Ovaj status se primjenjuje uglavnom kod narudžbi koje su plaćene ali još nisu isporučene. Razlog zašto nisu isporučene može biti zbog nedostatka vremena ili narudžba sadrži proizvode koji nisu dostupni za isporuku odmah.

Što znači status narudžbe "Nova narudžba"?

To znači da smo narudžbu zaprimili, da je roba rezervirana, da čeka na slanje ili da još nije obrađena.

© 2005 - 2017 The Shop