Zadnje pretraživanoObriši sve
Nema rezultata za traženi pojam!
0

Poslovni pokloni

23. 09. 2025.
Poslovni pokloni
Tajne korporativnog darivanja

Korporativno darivanje može biti tajna sretnijih zaposlenika, boljih poslovnih odnosa i povećane prodaje kada se pravilno napravi. Kada se napravi pogrešno, može biti skupa glavobolja koja ne postiže ciljeve koje trebate. Mislimo da je zapravo prilično jednostavno. Kad se sve svodi na to, vaš program korporativnog darivanja bit će uspješan ako dobro napravite ovih nekoliko stvari: postavite jasne ciljeve, razumjeti publiku, odaberete prave poklone, te učinite iskustvo besprijekornim i ugodnim.

Kako pravilno darovati tvrtke?

Kod korporativnog darivanja najvažnije je imati točne detalje. To se svodi na odgovarajuće istraživanje. Prođimo kroz korake koje trebate poduzeti kako biste bili sigurni da ste spremni za uspjeh!

Postavljanje ciljeva

Prvi korak u uspostavljanju dobre strategije korporativnog darivanja jest razmisliti o tome što se nadate postići tim iskustvom. Postoji mnoštvo razloga zašto se organizacije bave korporativnim darivanjem. Da nabrojimo samo neke: pokazivanje zahvalnosti zaposlenicima i poticanje angažmana, produbljivanje odnosa s VIP klijentima i poticanje nastavka poslovanja, dodavanje fizičke dodirne točke u vaš prodajni ciklus i povećanje konverzije potencijalnih klijenata i poboljšanje angažmana na događajima, kako uživo tako i virtualno.

Svaki slučaj upotrebe imat će različite rezultate za koje se nadate postići. Ako su to novčani darovi, dobro je to zabilježiti prije nego što odaberete darove, ako su apstraktniji, na primjer u slučaju razvoja kulture tvrtke, poželjet ćete pronaći način za mjerenje utjecaja svojih darova. Pogotovo ako planirate koristiti darivanje kao dugoročnu strategiju, razvoj jasnih ciljeva i ishoda za vaše inicijative pomoći će vam da ih s vremenom učinite učinkovitijima. 

Poznavanje publike

Nakon što znate što želite postići, razmislite o svojoj publici i kako će vam pristup temeljen na darovima pomoći da osvojite tu publiku. Slanje darova, u poslovnom ili nekom drugom svijetu, svodi se na poznavanje onoga što ljudi žele. Na primjer, ako tražite poklone za zaposlenike u uredu kako biste proslavili veliku prekretnicu tvrtke, trebali biste razmotriti kakva je kultura tvrtke i koje bi ideje za poklone imale smisla u skladu s tim. Za dosezanje VIP klijenata ključno je pokušati im ući u glavu i razumjeti što ih pokreće. Koje su stvari koje bi ih potaknule? Kako možete biti kreativni s predmetima koje neće zaboraviti? To se odnosi i na darivanje potencijalnih klijenata. Ključno je izbjegavati generičnost pri odabiru poklona. Da biste to prevladali, potrebno je razumjeti svoju publiku!

Odabir poklona

Naravno, svi gore navedeni koraci usmjereni su na to da vam pomognu u ovom najvažnijem koraku: odabiru savršenog poklona! Očito je to lakše reći nego učiniti. Ali kada imate jasne ciljeve na umu i dovoljno dobro razumijete svoju publiku, ako imate ideju o tome koje bi ih stvari mogle zainteresirati, na pola ste puta do odabira pravih poklona. 

Učinite iskustvo besprijekornim i ugodnim

Nakon što ste u potpunosti razumjeli svoje ciljeve, publiku i darove, vrijeme je da ih pošaljete na način koji maksimizira utjecaj na primatelje, a vama minimizira glavobolje. Sad se možete obratiti nama.

Zaključak

Zapamtite, kako darujete jednako je važno kao i što darujete! Neka to bude besprijekorno.

Istražite našu ponudu poslovnih poklona!